One year later.

Amen tjaaaa!
Lite drygt ett år senare väljer jag att faktiskt börja skriva på min blogg igen! Hähä. Till större del av tiden tycker jag det känns så löjligt att skriva blogg (även om jag är beroende av att läsa andras bloggar!) men vissa dagar kan det faktiskt va skönt att få skriva av sig litegranna. Och så är det alltid kul att kunna titta tillbaka.

Hmm, lite kort i ordningsföljd om vad som hänt under den senaste året (sen mitt senaste "första inlägg"). I februari spenderare jag och en vän drygt tre veckor i Skottland som jag nu saknar massor (vill tillbaka dit snart o dansa ceilidh), blev tillsammans med min första kärlek igen efter 7 månader ifrån varandra, jag tog studenten (woho!), njöt av sommaren med härligt folk, började jobba som vikarie på Turingeskolan, jag och min dåvarande pojkvän bestämde oss för att gå ifrån varandra för sista gången, firade in det nya året i mitt älskade stockholm och sen dess har det väl pretty much varit fest, nya fina människor, umgänge och jobb på schemat. Ja, det var väl det ni (alla 0 besökare) som inte känner mig behöver veta. PUSS!
 
Picture; Edinburgh, Scotland ♥ Oh, take me back.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0